Wij doen er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk te verzorgen.
Onze medewerkers ondersteunen inwoners bij heel diverse vragen, zorgen of problemen. In die contacten is privacy belangrijk en ook dat je kunt aangeven als je niet tevreden bent. Daarom hebben we een privacy- en een klachtenreglement. Hieronder lees je in het kort wat deze reglementen inhouden.
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Blijf hier niet mee zitten, maar bespreek jouw onvrede met de medewerker. Vaak biedt zo’n gesprek al de oplossing.
Komen jullie er samen niet uit? Dan kun je contact opnemen met de manager van MET Dijk en Waard via info@metdijkenwaard.nl of 088 88 76 971. Hij of zij zal samen met jou een oplossing zoeken.
Ben je niet tevreden met deze oplossing, dan kun je een schriftelijke klacht indienen bij de bestuurder van MET Dijk en Waard via info@metdijkenwaard.nl.
Wij behandelen klachten op basis van ons Klachtenreglement.