Wij doen er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk te verzorgen.
Onze medewerkers ondersteunen inwoners bij heel diverse vragen, zorgen of problemen. In die contacten is privacy belangrijk en ook dat u kunt aangeven als u niet tevreden bent. Daarom hebben we een privacy- en een klachtenreglement. Hieronder leest u in het kort wat deze reglementen inhouden.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Blijf hier niet mee zitten, maar bespreek uw onvrede met de medewerker. Vaak biedt zo’n gesprek al de oplossing.
Komt u er samen niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de manager van MET Heerhugowaard via info@metdijkenwaard.nl of 088 88 76 971. Deze zal samen met u een oplossing zoeken.
Bent u niet tevreden met deze oplossing, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de bestuurder van MET Heerhugowaard via info@metdijkenwaard.nl.
Wij behandelen klachten op basis van ons Klachtenreglement.